The story behind Bask in the Sun
urban maritiem + Eco Fair
‘To bask in the sun’ betekent zoveel als chillen in de zon en via deze naam refereert dit Franse merk subtiel naar haar oorsprong: het Baskenland. Designer Tito Clement komt uit een familie die al drie generaties lang Baskische stoffen bewerkt en ervaring heeft met Japans geïnspireerde fashion. Beide invloeden liggen aan de basis van deze sobere, casual mannenmode, bekend om moderne maritieme invloeden in prints en details zoals knopen, koordjes en strepen. Bask in the Sun wordt ontworpen met de voeten in de zee en heeft een krachtige missie: milieuvriendelijke en ethisch verantwoorde mode maken die de seizoenen overschrijdt en jarenlang mooi blijft. Ah, la mer!
Juttu.be maakt gebruik van marketing, analytische en functionele cookies en vergelijkbare technologieën. Ook derden en sociale netwerken kunnen cookies plaatsen via onze website. Als je op “accepteren” klikt, ga je hiermee akkoord. Je kan voorkeuren ook wijzigen en wij slaan jouw keuze twee jaar op. Direct je keuze wijzigen? Dat kan via de cookie policy button onderaan alle pagina's.