The story behind Cheap Monday
Goedkoop, hip én duurzaam, het lijkt geen match en toch bewijst het Zweedse Cheap Monday dat het kan. Wat ooit begon als een tweedehandswinkeltje, groeide uit tot een edgy fashion brand, bekend om ongewassen tight jeans aan democratische prijzen. Is jouw geld ook op na een druk weekend? Enter Cheap Monday. De jeansbroeken waren zo’n succes bij de hippe Zweden dat de eerste 800 paar in enkele weken uitverkocht waren. Maar hippe, betaalbare kleren maken hoeft geen afbreuk te doen aan kwaliteit of een aanslag te betekenen op het milieu of de mensen- en dierenrechten. Zo garandeert het merk een productieproces zonder schadelijke chemicaliën, beperkt het haar C02-uitstoot en gebruikt het geen bont of dons. Cheap Monday werkt fairtrade en zonder kinderarbeid. Het logo is trouwens een doodskop, want tonnen geld uitgeven aan onverantwoord gemaakte kledij? Over our dead body!
Cheap Monday
Cookie-instellingen voor de beste online Juttu-ervaring
Juttu.be maakt gebruik van marketing, analytische en functionele cookies en vergelijkbare technologieën. Ook derden en sociale netwerken kunnen cookies plaatsen via onze website. Als je op “accepteren” klikt, ga je hiermee akkoord. Je kan voorkeuren ook wijzigen en wij slaan jouw keuze twee jaar op. Direct je keuze wijzigen? Dat kan via de cookie policy button onderaan alle pagina's.