Natuur(lijk) + stevig
• Deens outdoormerk
• heeft als doel een collectie te ontwerpen die jarenlang meegaat en houdt daarbij een pleidooi tegen massaconsumptie en de groeiende afvalberg
• test regelmatig producten uit tijdens trektochten en doet beroep op de ideeën van avontuurlijke klanten die ze Fjällraven Specialists noemen
• gebruikt rauwe, natuurlijke materialen
• gaat voor een milieuvriendelijk productieproces met zo weinig mogelijk water, energie en chemicaliën
• Kwalitatief en duurzaam
• Fairtrade
• zet zich actief in voor het behoud van de Scandinavische witte vos, die met uitsterving bedreigd is; de vos is het logo geworden van Fjällräven
• organiseert elk jaar een avontuurlijk hiking event en slee-avontuur
• Sociale bewogenheid
• Stijl: tijdloos, functioneel, Scandinavisch
• Bekend om klassiekers die al jàren meegaan zoals de Kanken Backpack, de Greenland Jacket en de Vidda Trousers
• Motto: We’ll see you out there
Juttu.be maakt gebruik van marketing, analytische en functionele cookies en vergelijkbare technologieën. Ook derden en sociale netwerken kunnen cookies plaatsen via onze website. Als je op “accepteren” klikt, ga je hiermee akkoord. Je kan voorkeuren ook wijzigen en wij slaan jouw keuze twee jaar op. Direct je keuze wijzigen? Dat kan via de cookie policy button onderaan alle pagina's.