O My Bag

Hoe het allemaal begon…. Ontwerpster Paulien Wesselink hieldnet als iedereenvan een mooie tas. En ze geloofde dat consumenten de macht hebben om de wereld te veranderen door producten te eisen die gemaakt worden met respect voor mens en milieu. ‘You don’t have to become the next great leader or turn into Kim Kardashian to make a global impact.’ Zo gezegd, zo gedaan: O My Bag, een eco-friendly label van handtassen en accessoires, zag het levenslicht. Lees hier het volledige verhaal van O MY BAG >

Sorteren op:

The story behind O MY BAG

eco + fairtrade + fun

Hoe het allemaal begon... Ontwerpster Paulien Wesselink hieldnet als iedereenvan een mooie tas. En ze geloofde dat consumenten de macht hebben om de wereld te veranderen door producten te eisen die gemaakt worden met respect voor mens en milieu‘You don’t have to become the next great leader or turn into Kim Kardashian to make a global impact.’ Zo gezegd, zo gedaan: O My Bag, een eco-friendly label van handtassen en accessoires, zag het levenslicht. De tassen worden gemaakt in India, alwaar eerlijke lonen uitbetaald worden, onderwijs voorzien wordt en vrouwen en minderheden gelijke kansen krijgen. Tassen met een mooi verhaal dus, maar ook stuk voor stuk pareltjes om zonder enig schuldgevoel mee te pronken. ‘We believe vintage can be modern, classic can be edgy, minimalism can still use a pop of color and eco-friendly is fashionable.’

•    Nederlands tassenmerk voor vrouwen en mannen

•    eco-leather

•    een proper en veilig looiproces

•    focus op vermindering van de C02-uitstoot

•    handmade

•    Kwalitatief en duurzaam

•    made in India waar het merk eerlijke lonen betaalt, onderwijs voorziet en vrouwen en minderheden gelijke kansen biedt

•    ‘Created in India, with love in a safe & positive atmosphere’

•    Fairtrade

•    het merk draagt bij aan U.N. Millenium-goals, zoals het bestrijden van armoede en de empowerment van vrouwen

•    Sociale bewogenheid

•    Stijl: funky, fun & functional

•    Bekend om de leuke details: ‘The difference between good and great.’

•    Motto: We believe in trade, not aid. We believe we can change the world, one bag at a time.

Ontdek hier alle producten

Cookie-instellingen voor de beste online Juttu-ervaring

Juttu.be maakt gebruik van marketing, analytische en functionele cookies en vergelijkbare technologieën. Ook derden en sociale netwerken kunnen cookies plaatsen via onze website. Als je op “accepteren” klikt, ga je hiermee akkoord. Je kan voorkeuren ook wijzigen en wij slaan jouw keuze twee jaar op. Direct je keuze wijzigen? Dat kan via de cookie policy button onderaan alle pagina's.